To the world with love

To the world with love

неделя, 8 януари 2012 г.

Home alone...

Здравейте, приятели :)

Как прекарахте почивните дни?
При мен беше нещо като в " Сам вкъщи". Заради лошото време трябваше да си остана в София, при това сама. И какво да прави човек сам, ако му е студено, не му се излиза и е изгледал всичките новоизлезли епизоди на любимите си сериали? Ами... поразии. Да, точно така. Поразии - навсякъде из апартамента и то по много.

Нали ви бях казвала, че не ме бива в готвенето? Е, официално се признавам за победена. Не само не ме бива, трябва да ми се забрани достъпа до кухнята. След себе си оставям три стаи с разхвърляни прибори за готвене, празни опаковки и цял куп подобни бъркотии.
Днес реших да си направя торта. Казах си, навън може и да е студено, снежно и гадно, но аз ще се поглезя с торта. И защо не взех да си купя, ами трябваше аз да я бъркам? Да не пропусна - импровизирах.
Един съвет от мен: не слагайте авокадо и банани в готова сметана с ягодов аромант. Не става за ядене. Да не говорим, че разтопен във вино шоколад не е добра идея за глазура.
Тази моя история с готвенето е като да си писател, да имаш страхотна история наум, но да ти липсва достатънчно дар слово, за да я изложиш добре върху белия лист.

Просто не владиея силата, или изкуството да чета и следвам готварски рецепти ( тях ги чета като дявола евангелието). Ето за какво говоря:



Грозничко е, нали? Определено имах съвсем друго наум, когато започнах да готвя. Да се надяваме, че като се стегне крема, поне ще е вкусно.

Друго за похвала няма.

Ето какво си взех вчера, докато обикалях по магазините:


Малко е тъничко, но стои страхотно:
А по принцип мразя да се снимам в огледалото ( не ми гледайте ухиленат физиономия, не мога да се снимам без да се правя на идиот).

И ето това:

Взех си още няколко подобни пуловерчета.

След две седмици започвам лекции. Хем ми се ходи отново в университета, хме като се замисля за всички изпити и преподаватели, които ме чакат, направо се отчайвам. Хубавото е, че ще се запозная с нови хора и ще науча нови неща. Поне този път ще уча нещо, което ми е интересно и което е толкова далеч от икономиката, колкото небето от земята. Пожелайте ми успех.

Желая ви прекрасна и пълна с хубави емоции седмица. Не забравяйте - снегът може да е много, да се покрие със сажди и да се превърне в лед, но дълбоко под цялата мръсотия все още прозира белота. А в минусовите температури вирусите не виреят много.

Животът е прекрасен, дори и когато не си добър готвач.

С много любов,

Дж.

2 коментара:

  1. Палтото е страхотнооо, видях го и на живо!

    ОтговорИзтриване
  2. и блузата е много нежна, стилна, вдъхваща зимен полъх на свежест и белота! ;)

    ОтговорИзтриване